onsdag 3. februar 2010

Spisestue i det nye huset

Etter og ha strevet rundt på forskjellige blogger, tittet i innredningsblader og ikke minst nettsider har jeg funnet noen av disse spisestuene jeg gjerne kunne tenke meg og ha i spisestuen i vårt nye hjem. Jeg har et stort ønske om et robust og kraftig bord med litt enklere stoler til..

Nedenfor følger noen som jeg har lagt min elsk på, selv om jeg ikke liker kombinasjonen mellom stoler og spisestuebordet på flere av bildene...








Bildet er hentet fra bloggen til Home & Cottage og jeg kan ikke vente til og kjøpe både putetrekk, kurver og teppe til kjøkkenhjørnet, gjesterom og kontoret!




Disse Napolistolene fra Living er en drøm i seg selv, de ville passet perfekt til den gamle spisestuen til min farmor som jeg egentlig har litt lyst til og ta med meg til Skien men tiden vil vise....

2 kommentarer:

  1. Hei Kristine! Så gøy at du også har blogg! Men hvordan i all verden fant du min? :)
    Så bra at dere fikk drømmehuset! Det ser veldig fint ut der, og vi gleder oss til å komme å se! Nå kan du bare kose deg med planlegging av interiør og innredning! Det er jo så gøy! :)
    Ha en fin kveld, og hils din kjære!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du liker noen av produktene jeg har vist frem i bloggen vår! Håper du tar deg en tur og suger inn mer inspirasjon i den prosessen du er midt oppi - gratulerer med nytt hus!! Vil bare tipse om at vi har et spisebord i samme stilen som du viser over her - om du ikke alt har sett det. Jeg har det faktisk hjemme selv, så jeg kan personlig anbefale det ;) Håper du har en strålende dag!

    SvarSlett