mandag 8. februar 2010

Maleprosjekt i gang!


Dette er spisestuestolene som jeg skal male i hvitt, som man ser på det førte bildet er de ikke rå lekre pr dags dato men jeg velger og tro de kan bli ganske så fine med noen strøk hvitmaling på seg og noen beige puter kommer nok disse til og passe fint inn til spisestuen min hos mamma og pappa.

Spisestuen som skal males litt på før den får nye stoler til og våkner til liv i et nytt hus i Skien.


Dette søte kaffeserviset som jeg har skrevet om lengre ned, så koselig det blir og drikke kaffe av det virkelig!

Her er maleprosjeket i gang etter første strøk ikke direkete lekkert med det kommer segt nok etterhvert, er på vei bort i kjelleren for og male videre på møblene slik at de blir akkurat slik jeg ønsker de.Tingene som skal males i hvitt er følgende ting, et lite skap, en hjørnehylle, 6 spisestuestoler og litt diverse. Første strøk ble matl i går og ingenting gleder mitt interiørhjerte mer og se at ting faktisk blir mer lekkert med hvitfarge.
Tingene som skal males i hvitt er følgende ting, et lite skap, en hjørnehylle, 6 spisestuestoler og litt diverse. Første strøk ble matl i går og ingenting gleder mitt interiørhjerte mer og se at ting faktisk blir mer lekkert med hvitfarge.

Da min kjære har dratt til Oslo for og gjøre klart leiligheten til salg, har jeg gått til verks i kjelleren hos Svigermor og funnet frem litt gamle skatter som jeg vil ha med meg til det nye huset.

Fant blant annet en gammel hvit vekt som glir rett inn på den ene hyllen på kjøkkenveggen. Samt et servise med blomster på som jeg syntes var så søtt, en kjeller med litt av hvert som faller i smak hos meg.
Siden jeg er glad i og blande denne gamle og nye stilen så passer det fint inn med noen gamle ting som har en historie meg seg, det gjelder bare og få med seg denne historien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar