mandag 8. februar 2010

Interiørgleden i familien


Disse to vakre maleriene er det min søster som har malt og de skal få pryde to vegger i det nye huset, jeg må få benytte anledning til og skryte av min fantastiske multikunstner av en storesøter, ikke bare er hun er flott 2 barnsmor, men hun eier herlige B-Lounge og maler og hun er en racer på interiør! Nina du er fantastisk!
Ta en titt innom bloggen til Nina http://b-loungefrisor.blogspot.com/ og hjemmesiden til B-Lounge http://www.b-lounge.no/


Dette fatet fikk jeg av min storesøster og kan nesten ikke vente med og få satt på spisestuebordet med masse telysholdere på, det blir vakkert og man får en nydelig stemning i heimen!

Jeg er så heldig og har en flott mor som elsker interiør og Shabby Chic-stilen, som f.eks her om dagen når jeg begynte og snakke om at vi trenger en fresh kurv eller lignende ved peisen og da nevnte mamma at jeg kunne jo ta med meg denne? Jaa.. herlig når man har den samme stilen og verdens beste mamma :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar