tirsdag 2. februar 2010

Drømmehuset er kapret!



Ja da kan jeg med lettet hjerte fortelle at drømmehuset vårt er kapret og det gjelder meg og min kjære veldig, forrige uke var veldig spennende og ikke minst intens med tanke på budrunden.
Vi har vært i huset og målt opp til liftgardiner, sofa, seng og alt som skal i hus og ikke minst funnet en lysekrone som jeg vil ha i trappen!



På dette bildet ser man godt den fine lyse tapeten som er på den innerste veggen i stuen og den er ennå finere i virkeligheten, vi skal ikke ha et bord her men den lekre sofaen som kommer avbildet lengre ned i innlegget.


Her kommer vi til og plassere en 2 seter sofa i beige med et ganske så likt bord, det skal dekorers med lekre puter fra living vet jeg.. ahh så jeg gleder meg til og innrede drømemhjemmet vårt sammen!


De vi kjøper huset av hadde innredet gjesterommet / kontoret med lekre puter og denne romantiske liftgardinen, jeg ønsker med derimot en liftgardin i begie med hvite stjerner på, i retning Gant-stilen.



Denne lekre sofaen har vi kjøpt til hjemmet vårt, vi tror den kommer til og passe perfekt i stuen.




Denne Kylie lampen fra Skeidar til den nette sum av kroner 349 ,- skal jeg ha stående i flere av vinduskarmene i huset, lampen er veldig klassisk og stilren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar