mandag 8. februar 2010

Prosjekt Gyngestol


Dette bildet er fra gangen og hvordan de har innredet den i dag, jeg tenker meg noe i samme stilen så vi kommer nok til og tviholde på prospektet og bildene når vi begynner og flytte inn våre møbler, det blir spennende og flytte sammen i et hus. Vi går jo nå fra en leilighet på 43 kvm hvor jeg "bor" så 102 kvm til kommer til og bli helt fantastisk og 130 kvm gårdplass mm jeg fryder meg hver gang jeg snakker om det flotte huset vi skal flytte til!

Prosjekt trekke om gyngestol!
Jeg snakket litt løst og fast om at jeg ønsket meg en lenestol som jeg kunne enten male eller trekke om, så viste det seg at på rommet til min kjære stod det en gyngestol som jeg kunne få.
 Jeg har gått til innkjøp av beige stoff som stolen skal trekkes om til og jeg ønsker og beholde den eik fargen på armlenet. Gleder meg stort til og se hvordan stolen blir med det beige trekket, sauskinnsteppe og en glam pute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar