torsdag 6. mai 2010

Sunny days is funny days


Leopard skjerfert står for detaljen på antrekket i dag og ellers meget så behagelig meg hvit jakke fra Zara, svart tights Indiska, hvit tunika VeroModa og brune Hugo Boss støvletter som jeg merker jeg ikke har brukt på lenge.

Planen for helgen var Oslo tur og besøke familie og venner men siden mine kjære foreldre har fått Norovirus etter cruiset de har vært på må jeg se meg nødt til og bli hjemme i Skien i helgen. Da er planen og få dreis på hagen med blomster og ikke minst rake løv *not fun*.
komme godt i gang med treningen igjen, endelig meldt meg inn på Elixia så får kroppen seg en real omgang til SK2010 som er rett rundt hjørnet merker jeg meg. Håper det blir litt fin vær i helgen så kanskje jeg kan få noen fregner på nesetippen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar